Komoly felháborodást váltott ki a vásárlók körében, hogy egy magyar csomagszállító cég – „bizonytalan időre” – bezárt.
Pontos szállítási időpont ellenére sem kapták meg a vásárlók a megrendelt termékeket, amelyeket a webshopok addig nem küldenek ki újra, amíg a futárcég nem juttatja vissza a szállítmányokat. Számos vásárló még a kifizetett összeget sem kapja vissza, amíg a webáruház és a futárcég nem állapodik meg, írta meg az Index.
A Royal Futár Hungária Kft. Facebook-oldalán a vásárlók arról panaszkodnak, hogy pontos szállítási időpont ellenére sem kapták meg az előre kifizetett csomagjukat. Vannak, akiknek nem is a csomag késése a legnagyobb bánatuk, hanem sokkal inkább az információ hiányát.
Azt is jelezték, hogy a feladott, de ki nem szállított csomagok átvételére a cég raktárában lesz lehetőség, ám konkrétumokat erről sem közöltek. A futárcég egyébként üzleti partnerek megszűnésével magyarázta a bezárást.
Közölték azt is, hogy az utánvéteket az összesítő leltár elkészülte után utalják el, illetve fizetik ki, azonban ennek az idejét nem határozták meg.
Bár a Royal Futár Hungária Kft. évek óta egymilliárd forint feletti éves nettó árbevételt ér el, az elmúlt években csak 2020-ban volt nyereséges, amikor is 46,5 millió forintos adózott eredménnyel zárt.
Kiemelt képónk illusztráció. Forrás: pixabay.com