Megszületett a döntés: a STRABAG Általános Építő Kft. végezheti el a látrányi elkerülő kiépítését. A kivitelezés nettó 28 498 727 884 forintból valósul meg.
A zenélő szakaszról ismert 67-es főút M7 autópálya és Kaposvár (észak) közötti Látrány elkerülő szakasza 2×2 forgalmi sávos kialakítású lesz a 79+106,80 – 89+272,59 kilométerszelvények között összesen 10 165,79 méter hosszon.
Az út tervezési sebessége 110 kilométer/óra, a koronaszélessége 20,50 méter.
A fejlesztés során
- 2 vadátjáró,
- az M7-es autópálya csomópontjában 1 turbó körforgalom,
- az 6514 jelű út keresztezésénél egy csökkentett paraméterű különszintű csomópont (Viszi csomópont),
- valamint Rádpuszta térségében a 87+770 kilométerszelvényben egy különszintű földút átvezetés épül, amely Kaposvár irányából biztosítja a lehajtási lehetőséget Rádpuszta felé.
Egy valódi hangszerhez hasonlítva az aszfaltba vésett mélyedések képezik a kottát, a kocsi gumija a gitár húrja, az autó karosszériája pedig maga a hangszer. Ha ráhajt az autós a keréknyomnyi vagy teljes sávon elterülő „bitumen kottára”, akkor felcsendül a dallam.
Forrás: magyarepitok.hu