Teljesen átalakult a hírfogyasztás hazánkban is.

Az elmúlt évtizedben gyökeresen megváltoztak a netezési szokások Magyarországon is. Ez derült ki abból a 2021 negyedik negyedévében végzett felmérésből, amelynek eredményeit a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság tette közzé. A válaszokból megtudták, hogy a 15 és 40 év közöttiek csaknem száz százaléka internetezik, ugyanakkor 75 év fölött ez az arány már drasztikusan visszaesik. A legtöbb hírt az emberek már a mobiltelefonjukon olvassák.
A korcsoportok szerinti elemzésből érdekes kép rajzolódik ki: a 15-24 és a 25-40 évesek közül szinte mindenki internetezik. Egy generációval feljebb, a 41-56 évesek 86 százaléka használja a világhálót, míg az 57-75 éves korosztály már csak 62 százalékos eredményt produkált, míg a 76 évnél idősebbek között ez az arány mindössze 6,5 százalék. A legtöbben magazinokat és híroldalakat olvastak a vizsgált időszakban. Mindkét kategóriában mintegy 5,5 milliós elérést mértek a szakemberek, bár a híreket átlagban csaknem kétszer annyi ideig olvasták az emberek, mint a magazinokat. A magazinokra általában két, a hírekre pedig négy percet szántak. Mindkét esetben hétköznap többet böngészték ezeket az oldalakat, mint a hétvégén.