Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Városmarketing Gyémánt Díjjal ismerte el a paksi önkormányzatot a Magyar Marketing Szövetség.

Nem az első kitüntetés

A város önkormányzata nyolcadszorra nyerte el legmagasabb elismerést az Atomváros-zöldváros: elektromos buszok Pakson nevezésével városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai kategóriában. Emellett a településvezetés azon törekvését is értékelték a díjjal, amely a tömegközlekedés hatékonyságára és kihasználtságára vonatkozott.

– Az országban ez idáig egyedülálló pályázatot nyújtottunk be, arra építve, hogy mint ismert, február óta kizárólag elektromos buszok vesznek részt a városi tömegközlekedésben – nyilatkozta Szabó Péter, Paks polgármestere.

Minden a marketingen múlik

Azt is elmondta, hogy olyan területeket is bevontak a tömegközlekedésbe, amelyeket eddig nem. A polgármester szerint ezt részben azzal érték el, hogy a járműveket a helyi ismertebb épületek, nevezetességek képeivel díszítették és olyan marketingtevékenységet végeztek, aminek következtében sokkal többen használják a buszokat közlekedésre.

 

Kép: facebook.com