A Szekszárd Borvidék Nonprofit Kft. és a KNK PR&Média összefogásának eredménye az a telefonos applikáció, amely segítségével megismerhetjük a borvidék borászatait, informálódhatunk nyitvatartásukról, valamint várható programjaikról.
Cél a jó közösségi marketing
Április 29-én, az applikáció bemutatóján Herrné Szabadi Judit, a Szekszárd Borvidék NKft. ügyvezetője elmondta, hogy tevékenységük központjában a szekszárdi borok és azok népszerűsítése áll közreműködve a szekszárdi borászokkal, pincészetekkel.
„Annak érdekében találtuk ki ezt az applikációt, hogy a Szekszárdi Borvidék iránt érdeklődők minden őket érintő információt megtaláljanak. Az itt bemutatott végeredményt egy alapos piackutatás, részletes közvélemény kutatás előzte meg.” – mondta Herrné Szabadi Judit a bemutatón.
Vidd haza Szekszárdot!
„Az applikáció segítségével mindenki utána járhat milyen programokra tud elmenni, melyik pincék vannak nyitva, azok milyen útvonalon érhetők el, s hogy mikor és milyen programokat szerveznek. A cél az volt, hogy ennek segítségével minden ide látogató kellemes élményekkel térjen haza, s hogy vissza is látogasson Szekszárdra.” – ismertette a programot Csuhai Viktória, a KNK PR&Média digitális üzletágának vezetője.
A nyomdai katalógus már a múlt
Vesztergombi Csaba, a Vesztergombi Pincészet tulajdonosa büszkén beszélt arról, hogy a Szekszárdi Borvidék milyen sok jeles borásznak ad otthont, akik legtöbben az Év borásza kitűntető cím tulajdonosai. Összefogásuk nélkül a jelen törekvések célt vesztettek volna. Egy ausztrál példa alapján jött az ötlet a helyi borászatok egy helyre gyűjtésére, de nem nyomdai úton, hanem a mai kor követelményeinek eleget téve egy internetes applikáció segítségével.
A Szekszárdi Borvidék nevet viselő applikáció kis helyigényű és ingyenesen tölthető le a Google Play webáruházból.