Szekszárd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Hatósági és Koordinációs Igazgatóság Adó Osztálya pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében ADÓIGAZGATÁSI ÜGYINTÉZŐ munkakör/feladatkör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A helyi adókkal kapcsolatos adóigazgatási hatósági feladatok ellátása. Helyi iparűzési adó, építményadó, telekadó ügyintézés, valamint felszámolási és kényszertörlési eljárásokkal kapcsolatos feladatok ellátása. Adóügyek elektronikus ügyintézése, ASP adó, iratkezelő szakrendszer kezelése, adóalanyok nyilvántartása, adatbejelentések, bevallások feldolgozása, befizetések és hátralékok folyamatos nyomon követése, fizetési könnyítési kérelmek döntésre történő előkészítése, ügyfelekkel való kapcsolattartás.

Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozott, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
 
Munkavégzés helye: Szekszárd, 7100 Szekszárd, Béla király tér 8.
 
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.):

Próbaidő: 6 hónap
 

Elvárt végzettség/képesítés:

  • Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma – középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség ,

Egyéb végzettség, Középiskolai végzettség
 
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • Gazdasági középiskolai végzettség, vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés  

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • Fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján)
  • Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
  • Végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata

 
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.05.31. 00:00

Pályázat benyújtásának módja:

• Postai úton, a pályázatnak a Szekszárd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (7100 Szekszárd, Béla király tér 8.). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: adóigazgatási ügyintéző.
• Személyesen, zárt borítékban dr. Zsikó-Gál Klaudia jegyző nevére, Tolna vármegye, 7100 Szekszárd, Béla király tér 8.

A pályázat elbírálásának módja: A döntésre, az érvényesen pályázók közül kiválasztott pályázók személyes meghallgatása után, a polgármester egyetértésével kerül sor. A sikertelenül, illetve érvénytelenül pályázók részére a pályázati anyag visszaküldésre kerül. A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.
 
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.06.06. 00:00
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.06.10.
Állás tervezett betöltés végének időpontja: 2026.10.31.

(fotó: illusztráció, pixabay)