Cikkünk frissítése óta eltelt 1 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Szekszárd és Környéke Gazdakör a NAK Tolna Vármegyei Szervezete segítségével, a Bethlen Gábor Alap – Városi Civil Alap forrásának támogatásával elindította a Termelői Marketing Műhely című programját.

A magyar kistermelők munkája páratlan érték: minden egyes termék mögött ott van nem csak a szakértelem, hanem a termelő szíve-lelke.

A mai világban viszont nem elég csak termelni és előállítani – meg is kell mutatni a terméket a fogyasztóknak. A vásárlók döntéseiben kulcsszerepet játszik az online jelenlét, a történetmesélés és a vizuális megjelenés. Mi segítséget nyújtunk abban, hogy minden termelő megtalálja a saját hangját a digitális térben.

Megmutatják hogyan lehet egyszerű eszközökkel, hitelesen és vonzóan bemutatni a portékát, megszólítani a közönséget, és hosszú távon erősíteni a vásárlói bizalmat.


A program nyitányaként augusztus 26-án megtartott orientációs napon 30 termelő vett részt

A résztvevőket Tószegi-Faggyas Katalin, a NAK vidékfejlesztési csoportvezetője és Vendégh Edit, a NAK Tolna Vármegyei szervezetének elnöke üdvözölte. Matus Dóra, vármegyei referens bemutatta a tanfolyam tartalmát, majd Rizsányi Ágota élelmiszerbiztonsági felügyelő a hatósági előírásokról adott tájékoztatást.

Az első tanfolyam szeptember 15-én indul, a vártnál nagyobb érdeklődés miatt a tervezettnél magasabb létszámmal.

A programra korlátozott számban további érdeklődők regisztrációját is várjuk. Információt Matus Dóra vármegyei referens nyújt, telefonszáma: 30/254-5661.

Köszönjük minden résztvevőnek a jelenlétet és az aktív részvételt – izgalmas időszak elé nézünk! ????