Kezdőlap HAZÁNK Hazánk - Közélet

Így működik a home office az Aldinál

Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A vásárlóknak természetesen nem a pénztárosok lakása előtt kell sorban állni, amikor fizetni szeretnének: otthonról is végezhető számítógépes, adminisztratív munkáról van szó. 

A cég informatikai szolgáltatásokat végző üzletága háromszázról minegy hatszázötvenre növeli magyarországi dolgozói létszámát, hogy el tudja látni a németországi központtól érkező egyre több feladatot, írják közleményükben. Az IT-ügyfélszolgálati pozíciók mellett egyebek mellett projekt management, mérnöki, fejlesztői, logisztikai és beszerzési területekre keresnek munkatársakat. Pályázni az ország bármely részéből lehet, idegennyelvek ismeretére azonban szükség van.

Ez persze nem véletlen, hiszen a társaság több mint 4000 európai Aldi üzlet mellett 55 logisztikai központ és igazgatási irodaház IT-rendszerét is gondozza, így nyolc országban több mint 29 000 felhasználó IT-támogatásáért felelős. A vállalat szakemberei a magyar mellett német, angol, olasz, szlovén és francia nyelvterületű országoknak nyújtanak informatikai jellegű támogatást, illetve szolgáltatást.

A nyilvános cégadatok szerint az Aldi International IT Services Kft. 2020-ban 2,1 milliárd forint értékesítési nettó árbevételt ért el az előző évi 1,5 milliárd forinttal szemben, adózott eredménye pedig 2020-ban 75 millió forintot tett ki a 2019. évi 65 millió forint után.

Kiemelt képünk illusztráció. Forrás: pixabay.com