Cikkünk frissítése óta eltelt 11 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Mutatjuk miért. A dinnyemag valójában jó a szervezetednek. Elrágcsálhatod csíráztatva, illetve pirítva is ki tudják fejteni pozitív hatásukat.

Megszépíti az arcbőrödet: nem véletlenül alkalmazzák őket a krémek alapanyagaként. Tele van C-vitaminnal és antioxidánsokkal. A magvakban található magnézium javítja bőröd megjelenését, ha a bőröd ekcémás, vagy más okból száraz, nagyszerű eredményeket várhatsz tőle. A benne megtalálható cink a bőr öregedését lassítja.

Csökkentheti a hajhullást: fehérje, vas, magnézium cink és réz tartalma miatt fontos az egészséges haj megőrzésében. A hajhullás ellen a magvakban található mangánnal veheted fel a harcot.

Szíved őrzője: a szívroham és a stroke kockázatát egyaránt csökkenti, a magnézium a vérnyomás normál tartományban tartásáért tesz sokat. A magocskáknak gyulladáscsökkentő és értágító hatása is van, vastartalmuk pedig további segítséget nyújt szívednek.

A vércukorszintet is szabályozza: A kettes típusú cukorbetegség karbantartásában is segítséget jelenthet a dinnye magja.

Támogatja az immunrendszer egészséges működését. Segíti a csontritkulás megelőzését magnézium-, réz- és káliumtartalma révén. Idegrendszeredet is támogatja a benne található B-vitaminnak köszönhetően: a demencia elleni küzdelemben és hangulatzavarok esetén is hasznos.

Ha hiszel benne, ha nem egy próbát adj magadnak! No és a dinnyemagnak!