Az ananász az majdnem alma?
A világ legértékesebb vállalatává avanzsáló Apple nemrégiben kizárólag a neve miatt indított pert egy indie zenésszel szemben, aki összesen havi két Spotify-hallgatóval rendelkezett.
A cég által benyújtott dokumentumok szerint az Apple úgy gondolja, az angol „Apple” és „Pineapple”, vagyis az alma és az ananász túlságosan hasonlítanak egymáshoz, ezért ez utóbbi azt a benyomást keltheti az emberekben, hogy egy hamisítványról van szó, esetleg köze van magához a logóhoz.
Carlisi szerencsére ki tudott állni igazáért: az Apple azzal az engedménnyel elengedte az ügyet, hogy ha a művésznő megváltoztatja nevét Franki Pineapple-re, nem folytatódik a jogi huzavona, ő pedig így is tett.
NEKED AJÁNLJUK
Divatban a hagyomány – Ma van a Magyar Népviselet Napja
Április 24. a Magyar Népviselet Napja. A hagyományaink ápolása kiemelten fontos dolgok, vallja ezt az OxygenMedia egyik munkatársa Müller Ádám is. Ádám maga is...