Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A penészes whopper sem volt épp étvágygerjesztő, mégis az elmúlt évek egyik legsikeresebb kampányaként futott be. Akkor és most is ugyanaz volt a cég célja: azt szeretnék kommunikálni, hogy a Burger Kingben tartósítószer nélkül készülnek az ételek. Így meg is penészesedhetnek, illetve, mint a kakás emojiként kinéző fagyi esetében: nincs bennük semmilyen mesterséges "szirszar". 

„Az volt a célunk, hogy mókás formában mutassuk be, bárhogyan is néznek ki, a termékeink a lehető legtisztábbak” – mondja Juliana Cury, a brazil Burger King marketingigazgatója. „Az a fontos, ami belül van: egy jóízű fagyi, mesterséges hozzávalók nélkül.” A kampányt a David São Paulo ügynökség készítette (a penészes sztori is a David égisze alá tartozott). Elmondásuk szerint az egyik legnehezebb feladat az volt, hogy mesterséges anyag nélkül tudják elkészíteni a kakák szemét és száját.
Az új fagyit Brazíliában egy speckó, a témára felmatricázott kisbuszból árulják márciusban. Az még kérdés, mennyire jön be majd a termék, menün fogják-e tartani, ha véget ért a kampány. A Burger King ígéretei szerint 2025-ig minden mesterséges hozzávalót kivon a termékeiből.