Környezetbarát divatot népszerűsít Billie Eilish
Cikkünk frissítése óta eltelt 4 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Újrahasznosított alapanyagokból készült új verzió a Nike egyik legnépszerűbb klasszikusából, az Air Force 1-ből. Az új modellel a klímaválságra érzékeny Billie Eilish-ra és rajongótáborára célozta a márka, hiszen az új kollekció egyben egy újabb együttműködés része az előadóval.
A mostani parternség részeként nem csak a Nike Air Force 1 Billie készült el, de a kollekció része a cipőhöz passzoló nadrág, pulcsi és póló is, amelyeken a kampányt uraló, a megszokottól eltérő, függőlegesen elhelyezett Nike-logó virít.
NEKED AJÁNLJUK
A Google új frissítése mindent lát – Gmailtől a Drive-ig: itt...
„A Gemini már a Gmailünkben turkál – de biztos, hogy ezt akarjuk?” A Google csendben, de óriási hatású frissítést jelentett be: a Gemini MI „Deep...






