Manapság már nem elég, ha egy kajakiszállító cég vicces storyt talál ki, nem is goondolnánk, mi mindenre kell figyelniük! Nemrég az egyik cég kampányában például egy csengő okozott galibát!

Az Uber Eats-nél jöttek rá, akik már évek óta tolják a “Tonight i'll be eating” kampányukat, amiben hírességek mondják el, mit fognak enni aznap este, és hipp-hopp, csenget is a futár a papírzacskóval. 

Ez a csengetés akasztott ki néhány kutyatulajdonost, akik azonnal a Twitterre járultak panaszkodni, miszerint a kutyáik megbolondulnak a folyamatos ajtócsengő-szimulációtól. 

Az ügy elsimítása érdekében az Uber CEO-ja videóüzenetben kért bocsánatot a gazdáktól és a kutyáiktól, majd jóvátételképpen 10 dollár kedvezményt adott minden, az Uber Eatsen keresztül leadott kutyajáték-rendelésre. 

Nos, ez természetesen amerikai sztori, azt pedig megjósolni sem tudom, mikor leszünk mi magyarok olyan szinten a szolgáltatóiparban, hogy ilyen szinten ügyfélközpontú szemlélettel tekintsünk a vállalkozásokra, hiszen ami nekem ebből lejött, hogy mindegy, mennyire blődnek hangzik a dolog, az ügyfélnek mindig igaza van!