Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Safiyya Riyadh és férje, Adam együtt alapították vállalkozásukat, a Magenta Flowerst, ami a profilja szerint különleges alkalmakra készít egyedi kiegészítőket. Miután a pár olvasott egy cikket arról, hogy valakik a koronavírus-helyzet alatt anyatejet használtak fel ékszerkészítéshez, úgy gondolták, hogy ők is belevágnak. Az üzlet pedig nagyon keresett lett, fantasztikusan alakulnak az eladások!

A speciális eljárást Erin Parnell fejlesztette ki, de a technikai részleteket állítólag YouTube-videókból leste el: először dehidratálja az anyatejet, és pigmenttel színezi, majd gyantával keverve alakítja ki az egyedi textúrát. Csodaszép ékszerein már semmi nem emlékeztet arra, hogy anyatejből készültek, ez csak Parnell számára marad különleges emlék.
Ilyen nem mindennapi ékszer egyébként bárki anyatejéből készülhet – elég elküldenünk az „alapanyagot” és megrendelni az örökre szóló darabot a Magenta Flowersnek.

Miután elkezdték az anyatejet alapanyagként használni, a cég forgalma 480 százalékkal nőtt. Jelenlegi számításaik szerint a bevételük 2023-ra a másfél millió fontot (674 millió forint) is elérheti. Eddig több mint 4000 anyatejes ékszert rendeltek tőlük, amihez az anyatejet postázni kell a céghez, és ebből készül el az egyedi ékszer.