2025 áprilisában is több településre begördül a kormányablakbusz. A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető – a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes – mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről).
A kormányablakbuszokban – többek között – az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:
- személyi igazolvány igénylése
 - lakcímváltozás bejelentése
 - jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
 - parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
 - diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
 - útlevél igénylése
 - DÁP regisztráció
 
Az alábbi helyszínekre viszi az ügyintézést a mobilizált kormányablak-busz, Tolna vármegyében:







