2025 áprilisában is több településre begördül a kormányablakbusz. A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető – a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes – mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről).

A kormányablakbuszokban – többek között – az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:

  • személyi igazolvány igénylése
  • lakcímváltozás bejelentése
  • jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
  • parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
  • diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • útlevél igénylése
  • DÁP regisztráció

Az alábbi helyszínekre viszi az ügyintézést a mobilizált kormányablak-busz, Tolna vármegyében: