Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A régi ügyfélfogadási rend válik érvényessé a Polgármesteri Hivatalban.  Ennek előzménye,hogy Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése novemberben több, a polgármesteri hivatalt érintő döntést hozott az energiaköltségek csökkentése érdekében.

A fűtési időszakban, 2022. december 1. – 2023. április 15. között megváltozott munkarend szerint működik a hivatal, ami az ügyfélfogadás rendjét is befolyásolta. 2023. április 15. után, vagyis hétfőtől visszaáll a korábban megszokott működés.

Mutatjuk a régi-új ügyfélfogadási rendet, ami tehát 17-től érvényes:

  • A Polgármesteri Hivatal igazgatóságain hétfőn és szerdán 8 óra és 16 óra 30 perc között. A Zöldfelület-karbantartási és Köztisztasági Igazgatóság a Szekszárd, Páskum utca 5. szám alatt fogadja az ügyfeleket.
  • Az Anyakönyvi Osztályon az ügyfélfogadás hétfőn és szerdán 8 órától 16:30 percig, a haláleset bejelentésének fogadása minden nap 8 óra és 10 óra között történik
  • Az Adó Osztályon hétfőn és szerdán 8 órától 16:30 percig, pénteken 8 órától 12 óráig
  • Az Igazgatási Osztályon hétfőn és szerdán 8 órától 16 óra 30 percig, pénteken 8 órától 12 óráig
  • A Szociális Osztályon hétfőn és szerdán 8-16 óra között, továbbra is a Bezerédj utca 2. szám alatt működik.