A régi ügyfélfogadási rend válik érvényessé a Polgármesteri Hivatalban. Ennek előzménye,hogy Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése novemberben több, a polgármesteri hivatalt érintő döntést hozott az energiaköltségek csökkentése érdekében.
A fűtési időszakban, 2022. december 1. – 2023. április 15. között megváltozott munkarend szerint működik a hivatal, ami az ügyfélfogadás rendjét is befolyásolta. 2023. április 15. után, vagyis hétfőtől visszaáll a korábban megszokott működés.
Mutatjuk a régi-új ügyfélfogadási rendet, ami tehát 17-től érvényes:
- A Polgármesteri Hivatal igazgatóságain hétfőn és szerdán 8 óra és 16 óra 30 perc között. A Zöldfelület-karbantartási és Köztisztasági Igazgatóság a Szekszárd, Páskum utca 5. szám alatt fogadja az ügyfeleket.
- Az Anyakönyvi Osztályon az ügyfélfogadás hétfőn és szerdán 8 órától 16:30 percig, a haláleset bejelentésének fogadása minden nap 8 óra és 10 óra között történik
- Az Adó Osztályon hétfőn és szerdán 8 órától 16:30 percig, pénteken 8 órától 12 óráig
- Az Igazgatási Osztályon hétfőn és szerdán 8 órától 16 óra 30 percig, pénteken 8 órától 12 óráig
- A Szociális Osztályon hétfőn és szerdán 8-16 óra között, továbbra is a Bezerédj utca 2. szám alatt működik.