A repülőgép pilótája három és fél órán át váratta az utasokat, akik a gépen rostokoltak információ hiányában, hogy aztán este fél nyolc környékén közöljék velük, hogy a járatot “az időjárási körülmények, valamint az üzemanyaghiány miatt” törölték.

Kezdetben még megpróbálták őket átfoglalni egy másik járatra, ám miután már két órája álltak a sorban, az utasok úgy érezték, hogy ennek nincs sok értelme, mivel ez három átszállást és összesen 16 órás utazást jelentett volna, annak ellenére, hogy az eredeti repülőút mindössze két és fél órás lett volna.
Werner elmondása szerint a légitársaság azt mondta az utasoknak, hogy felvehetik poggyászaikat, ám a terminál addigra már zsúfolásig volt a dühös és feldúlt utasokkal, akik sorban álltak, hogy végre történjen valami.
Már majdnem éjfélt ütött az óra, amikor a biztonságiakat küldték az utasokhoz, hogy azok közöljék velük: a poggyászkiadót mára bezárják, és akkor másnap vissza kellene menni a poggyászokért (amik egyébként el sem hagyták a repülőteret).
Werner elmondása szerint az emberek nagyon dühösek voltak, káromkodtak, sírtak, eközben pedig a biztonságiak attól tartottak, hogy tömegjelenetet fognak rendezni, ami abszolút érthető lett volna, ám szerencsére nem történt incidens.
Az utasok közel 12 órát töltöttek a repülőtéren a semmiért, és teljesen jogosan érezték úgy, hogy a légitársaság alkalmatlan volt a helyzet kezelésére, ráadásul az utasok elmondása szerint a légitársaság komoly munkaerőhiánnyal is küzdhet, mivel hosszú órákon át várták az információkat, ám senki sem tájékoztatta őket a fejleményekről.
Werner pedig a Business Insidernek nyilatkozva megosztotta, hogy másnap reggel visszatért a repülőtérre, ahol azt mondták neki, hogy poggyásza még mindig a repülőtéren van, és hogy még aznap meg kell érkeznie a poggyászkiadóba. Werner további két órán át várakozott, mire közölték vele, hogy poggyásza elveszett – úgy, hogy az soha nem hagyta el a repteret.