A Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság állást hirdet ügyviteli alkalmazott (rendszergazda, informatikus) munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony
A munkakörben ellátandó feladatok:
- számítógépek szoftveres, hardveres hibáinak elhárítása
- számítógépek karbantartása, fejlesztése
- programok telepítése
- munkatársak informatikai támogatásának biztosítása
- dokumentációk elkészítése, nyilvántartások vezetése
A munkakör betöltésének feltételei:
- minimum középfokú informatikai végzettség
- szoftver és hardver ismeretek gyakorlati alkalmazása
- B kategóriás jogosítvány
- jó kommunikációs készség
- terhelhetőség, képesség csapatban történő munkavégzésre
- büntetlen előélet
Jelentkezni részletes szakmai önéletrajzzal – személyes adatok (név, születési hely, idő, anyja neve), elérhetőség, a jelenlegi, illetve korábbi munkahelyek, munkakörök megjelölésével – és a végzettségről szóló bizonyítvány másolatával a matyasr@tolna.police.hu e-mailcímen lehetséges.
A jelentkezés határideje: 2024. június 2.
A munkakörre vonatkozó felvilágosítást munkaidőben Mátyás Roland (mb. informatikai osztályvezető-helyettes) ad (Tel: +3620/252-9933)