Cikkünk frissítése óta eltelt 6 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság állást hirdet ügyviteli alkalmazott (rendszergazda, informatikus) munkakör betöltésére.

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony

A munkakörben ellátandó feladatok:

  • számítógépek szoftveres, hardveres hibáinak elhárítása
  • számítógépek karbantartása, fejlesztése
  • programok telepítése
  • munkatársak informatikai támogatásának biztosítása
  • dokumentációk elkészítése, nyilvántartások vezetése

A munkakör betöltésének feltételei:

  • minimum középfokú informatikai végzettség 
  • szoftver és hardver ismeretek gyakorlati alkalmazása
  • B kategóriás jogosítvány
  • jó kommunikációs készség 
  • terhelhetőség, képesség csapatban történő munkavégzésre 
  • büntetlen előélet
A munkavégzés helye: Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság (7100 Szekszárd, Mészáros L. u. 19-21.)

Jelentkezni részletes szakmai önéletrajzzal – személyes adatok (név, születési hely, idő, anyja neve), elérhetőség, a jelenlegi, illetve korábbi munkahelyek, munkakörök megjelölésével – és a végzettségről szóló bizonyítvány másolatával a matyasr@tolna.police.hu e-mailcímen lehetséges. 

A jelentkezés határideje: 2024. június 2.

A munkakörre vonatkozó felvilágosítást munkaidőben Mátyás Roland (mb. informatikai osztályvezető-helyettes) ad (Tel: +3620/252-9933)