Teszik mindezt a koraszülöttek világnapján.
A Koraszülöttekért Országos Egyesület a november 17-ei koraszülöttekért világnaphoz kapcsolódóan nemrég indította el Lila nap című kampányát. Cégek, intézmények és szervezetek is csatlakoztak a felhíváshoz, így soha nem látott összefogás jött létre a koraszülöttekért. A közösségi felületeken is lilára váltanak majd a cégek, hogy így fejezzék ki együttérzésüket és támogatásukat.
Minden 10. gyermek koraszülöttként jön a világra
Ez a hazai statisztika. Az Egyesület alapítói is érintettek. Saját traumáikból felocsúdva hosszú évek munkájával, és az egészségügyi dolgozókkal való folyamatos együttműködéssel elérték, hogy a koraszülöttek gondozása már a kezdetektől a szülök bevonásával történjen a Koraszülött Intenzív Osztályokon – írja közleményében a Koraszülöttekért Országos Egyesülete.
Lila nap!
Amikor lilába borul az egész ország. Ez a cél. A figyelemfelhívás.
Várják a Tolna vármegyeiek csatlakozását is!
A Lila nap kampányhoz a következő napokban is várják a további jelentkezéseket intézményektől, országos és helyi szervezetektől, cégektől és magánszemélyektől is. Akik bármilyen módon, akár online, akár offline módon csatlakoznak az akcióhoz mind abban segítenek, hogy ez a társadalmilag fontos ügy minél szélesebb tömegekhez juthasson el.
A közösségi oldalakon is a lila szín lesz a fókuszban. Ehhez csatlakozott már, a teljesség igénye nélkül az LG, a Danone, a Ziaja, Meló-Diák, az Euronics, a Profession, a Don Pepe, a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány, a Magyar Közút, az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság, a Volánbusz, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt., az Országos Meteorológiai Szolgálat, a Hungaroring, az Euroleasing Zrt, a Wienerberger Magyarország, a Herbow Zrt., a Liget Budapest, Pavilon Kert, Pántlika is.
(fotó: illusztráció, pixabay)