A Velveeta volt az a merész márka, amelyik elő mert állni a saját sajtos makarónis Martinijével, ami a Veltini nevet kapta a kreatív névadóktól. A terméket a sajtjairól ismert Velveeta a BLT Steak étteremlánccal közösen fejlesztette. Minden egyes koktélhoz a Velveeta sajtjaival ízesített vodkát, olivabogyó oldatot és száraz vermutot használnak, a tetejére pedig kagyló alakúra hajtogatott sajtot tesznek töltött olivabogyóval és sajtszósszal megbolondítva.
Az elmélet szerint egy Veltinit iszogatni olyan élmény, mint elfogyasztani egy Mac and Cheese-t és egy Martinit. Az italt 15 dolláros (nagyjából 6000 forintos) áron lehet kipróbálni a BLT Steak étteremlánc több éttermében. Aki nem utazna ezért olyan sokat, annak javasoljuk, hogy egyen otthon egy sajtos makarónit, és igyon mellé egy pohár Martinit.
Egy sajtos-makarónis martinit esetleg?
Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
„Lássunk együtt!”
Folytatódik a projekt a Wosinsky Mór Múzeumban. A közösségi szolgálatos gimnázisták számára Néző Katalin fogyatékosságügyi tanácsadó és Markó János Tibor tapasztalati szakértő mutatta be...