Egyre többen veszik jegyüket online.

Folyamatosan nő azoknak a száma, akik már a vonatjegyet is a mobiltelefonjukon vásárolják meg. Ez nem csoda, hiszen így sokkal gyorsabb és kényelmesebb, mint a pályaudvaron sorban állni. Valószínűleg ennek is köze van ahhoz, hogy a MÁV online jegyértékesítő alkalmazása és az Elvira regisztrált felhasználóinak száma hamarosan eléri az egymilliót. Az érintésmentes vásárlás térnyerése teljes kézzelfogható a MÁV-Volán csoportnál is, hiszen a tavalyi évben az utasok közel egyharmada már az online csatornákon váltotta meg menetjegyét.
Az Elvira korábban a vasúttársaság menetrendi tájékoztatója volt, ám 2018-ban funkcióit kibővítették a jegyvásárlási lehetőséggel. A cég folyamatosan korszerűsíti, fejleszti ezeket a felületeket, 2020-tól kezdve már nem kell külön regisztrálni az Elvirára és a MÁV-appra, egy bejelentkezés immár elég mindkettőre.