Dermot Lennon június 28-án repült vissza az írországi Dublinba az ausztráliai Brisbane-ből, poggyásza azonban nem érkezett meg. Mivel a bőröndről egy héttel később sem kapott hírt, a kétségbeesett utas úgy döntött, saját kezébe veszi a dolgot. Vett egy repülőjegyet, hogy beléphessen a repülőtér poggyászkiadó területére és ott maga kereste meg a kallódó csomagot.

Lennon az RTÉ Claire Byrne Show-jában beszélt a szokatlan esetről. Mint mondta, a lehető legolcsóbb jegyet vásárolta meg, ami egy 18 eurós jegy volt a skóciai Glasgow-ba. Egy kis időbe telt, mire megtalálta a poggyászkiadót és amikor odaért, azt látta, hogy „a hely tele volt táskákkal, több ezer táska volt mindenütt”.
Láttam, hogy némelyik június 15-ről származott, azt hiszem, volt olyan is, amelyik június 2-ról.
Ráadásul nem Lennon volt az egyetlen, aki szokatlan lépésre szánta el magát, és repülőjegyet vásárolt, hogy visszakapja a csomagjait: a férfi állítja, hogy találkozott egy amerikai utassal is, aki ugyanezt tette – 300 euróért.
A dublini reptér illetékese az üggyel kapcsolatban annyit nyilatkozott, hogy ők nem kezelik a légitársaságok poggyászait, azokat vagy közvetlenül a légitársaság, vagy egy harmadik fél, a földi kiszolgáló cégük végzi.
Az egész légi közlekedési ágazat világszerte a nyári utazási szezonban zűrzavarral, járatkésésekkel és káosszal küzd. Ennek az oka, hogy a kereslet visszatért a járvány előtti szintre, a pandémia alatt azonban rengeteg dolgozót bocsátottak el a szektorban. Nemrég arról lehetett olvasni, hogy londoni Heathrow reptéren olyan lassan tudják csak rendezni a felgyülemlett poggyászok helyzetét, hogy azokból időközben elkezdtek furcsa szagok áramlani.