Kezdőlap HAZÁNK Hazánk - Gazdaság

Nem veszített népszerűségéből a BMW idehaza

Az ötödik egymást követő évben 2024-ben ismét értékesítési rekordot döntött a BMW Group Magyarország.

A német márka 2023-ban visszaszerezte vezető pozícióját a prémiumszegmensben, és ezt az eredményt 2024-ben 10%-os növekedéssel, 5 784 eladott járművel erősítette meg. Az elektromos és plug-in hibrid modellek népszerűsége is növekedett, a vásárlók 12,8%-a tisztán elektromos, míg 15%-a plug-in hibrid modellt választott.

A MINI 490 új modellt értékesített tavaly, ami 28%-os csökkenést jelent az előző évhez képest. Az eredmény mögött a brit prémiumgyártó modellpalettájának megújulása áll. 

A BMW a negyedik legnépszerűbb márka a magyar tisztán elektromos piacon, 7,9%-os részesedéssel és 674 eladott modellel. A plug-in hibrid modellek piacán a BMW 936 darabot értékesített, ami 6%-os növekedést jelentett az előző évhez képest.

A BMW X5 2024-ben a márka legnépszerűbb modellje lett, 815 eladott darabbal, megelőzve a 2023-as győztes BMW 4-es sorozatot és BMW i4-et. A BMW X modellek értékesítési részesedése stabilizálódott, 2024-ben a BMW márka eladásainak 52%-át tették ki.

A BMW Motorrad részlege 2024-ben 743 darab kétkerekűt adott el, ami 7%-os csökkenést jelent az előző évhez képest. Ezzel az eredménnyel a BMW Motorrad a harmadik legnépszerűbb márka lett Magyarországon.

Forrás / Fotó: BMW Magyarország