Cikkünk frissítése óta eltelt 4 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Az Ogilvy, brit ügynökség szigorú szabályozást vezet be az infulenszer együttműködésekkel kapcsolatban. Az ügynökség bejelentette: nem dolgoznak többet olyan véleményvezérekkel, akik a hirdetéseikben retusálják a testüket és/vagy arcukat.
Rahul Titus a cég influenszer marketing vezetője elmondta: „a véleményvezérekkel való együttműködésnek az autentikusság lenne a lényege, ezzel szemben mostanában már annyira megrendezettek ezek a tartalmak, hogy azok mindenki számára károsak, akik találkoznak velük a közösségi oldalakon.”
Az ügynökség bejelentése szerint a szabályozás értelmében az influenszereknek tilos lesz a testüket retusálniuk, de a fényekkel és kontrasztokkal továbbra is játszhatnak. Ezen felül az Ogilvy egy program segítségével is monitorozni fogja, hogy a kikerült fotókon valóban nem történt-e szerkesztést. Emellett pedig az influenszereknek is nagyobb önállóságot szeretnénk biztosítani a fizetett tartalmak előállításakor.
NEKED AJÁNLJUK
Családi piknik, színházlátogatás, szünidei programok
Széles együttműködésben megvalósuló helyi humán fejlesztésekre nyert második ütemben több, mint 133,5 millió forint értékű, vissza nem térítendő támogatást Bonyhád Város Önkormányzata. A fejlesztés TOP_Pluszkeretén belül, az...
Galéria






