Az Ogilvy, brit ügynökség szigorú szabályozást vezet be az infulenszer együttműködésekkel kapcsolatban. Az ügynökség bejelentette: nem dolgoznak többet olyan véleményvezérekkel, akik a hirdetéseikben retusálják a testüket és/vagy arcukat.

 Rahul Titus a cég influenszer marketing vezetője elmondta: „a véleményvezérekkel való együttműködésnek az autentikusság lenne a lényege, ezzel szemben mostanában már annyira megrendezettek ezek a tartalmak, hogy azok mindenki számára károsak, akik találkoznak velük a közösségi oldalakon.”
A retusálásmentes együttműködési előírás az Ogilvy teljes brit csoportjára vonatkozik. Az ügynökség egyébként azt követően jelentette be az új szabályozás miután a brit parlament napirendre vette azt az előterjesztést, hogy az influenszerek számára kötelező legyen feltüntetni, ha a fotójukat posztolás előtt megszerkesztették. Rahul Titus abban reménykedik, hogy a döntésük segíteni fog abban, hogy a parlament is elfogadja a törvényjavaslatot. 
A szabályozást két hullámban fogják bevezetni. Első körben megbeszélik a lehetőségeket az influenszerekkel és a márkákkal, majd májustól lép életbe a retus tilalom. A végső határidőt pedig decemberre tűzik ki.

Az ügynökség bejelentése szerint a szabályozás értelmében az influenszereknek tilos lesz a testüket retusálniuk, de a fényekkel és kontrasztokkal továbbra is játszhatnak. Ezen felül az Ogilvy egy program segítségével is monitorozni fogja, hogy a kikerült fotókon valóban nem történt-e szerkesztést. Emellett pedig az influenszereknek is nagyobb önállóságot szeretnénk biztosítani a fizetett tartalmak előállításakor.