Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető – a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes – mozgatható ügyfélszolgálati iroda. Ami pont tökéletes akkor, ha van mit elintéznünk a hivatalban. Mert így házhoz jön a megoldás. 
Elérhető számos ügytípus, lehetőséged van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatsz az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről, a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről. 

Amit intézhetsz!

A mobilizált kormányablakokban – többek között – az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:
– személyi igazolvány igénylése
– lakcímváltozás bejelentése
– jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
– parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
– diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
– útlevél igénylése
– ügyfélkapu regisztráció

A mobilbusz Tolna megyei megállói

  • Csikóstőttős: szeptember 15. (csütörtök) 09.00-12.00
    Polgármesteri Hivatal – Hunyadi tér 24.
  • Decs: szeptember 22. (csütörtök) 09.00-12.00
    Polgármesteri Hivatal – Fő utca 23.
  • Felsőnyék: szeptember 21. (szerda) 09.00-12.00
    Polgármesteri Hivatal – Kossuth Lajos utca 57.
  • Gyönk: szeptember 14. (szerda) 09.00-12.00 
    Közös Önkormányzati Hivatal – Ady Endre utca 562.
    (Gyönki Közös Önkormányzati Hivatal parkolója)
  • Harc: szeptember 28. (szerda) 09.00-12.00
    Faluház – Vörösmarty tér 7.
  • Kakasd: szeptember 20. (kedd) 09.00-12.00
    Polgármesteri Hivatal – Rákóczi Ferenc utca 285.
    (Hivatal előtti parkoló)
  • Kocsola: szeptember 29. (csütörtök) 09.00-12.00
    Polgármesteri Hivatal – Kossuth utca 59.