A Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság állást hirdet ügyviteli alkalmazott (rendszergazda, informatikus) munkakör betöltésére??
A jogviszony időtartama és jellege:
• határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony (Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás)
A munkakörben ellátandó feladatok:
• számítógépek szoftveres, hardveres hibáinak elhárítása
• számítógépek karbantartása, fejlesztése
• programok telepítése
• munkatársak informatikai támogatásának biztosítása
• dokumentációk elkészítése, nyilvántartások vezetése
A munkakör betöltésének feltételei:
• minimum középfokú informatikai végzettség
• szoftver és hardver ismeretek gyakorlati alkalmazása
• B kategóriás jogosítvány
• jó kommunikációs készség
• terhelhetőség, képesség csapatban történő munkavégzésre
• büntetlen előélet
A munkaidő rendje: hivatali (hétfőtől csütörtökig: 07:30-16:00, pénteken: 07:30-13:30 óráig)
Jelentkezni részletes szakmai önéletrajzzal – személyes adatok (név, születési hely, idő, anyja neve), elérhetőség, a jelenlegi, illetve korábbi munkahelyek, munkakörök megjelölésével – és a végzettségről szóló bizonyítvány másolatával a matyasr@tolna.police.hu e-mailcímen lehetséges.
A jelentkezés határideje: 2024. október 14.
A munkakörre vonatkozó felvilágosítást munkaidőben Mátyás Roland (informatikai osztályvezető-helyettes) ad (Tel: +3620/252-9933)