Cikkünk frissítése óta eltelt 2 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság állást hirdet ügyviteli alkalmazott  (rendszergazda, informatikus) munkakör betöltésére??

A jogviszony időtartama és jellege:
• határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony (Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás)

A munkakörben ellátandó feladatok:
• számítógépek szoftveres, hardveres hibáinak elhárítása
• számítógépek karbantartása, fejlesztése
• programok telepítése
• munkatársak informatikai támogatásának biztosítása
• dokumentációk elkészítése, nyilvántartások vezetése

A munkakör betöltésének feltételei:
• minimum középfokú informatikai végzettség
• szoftver és hardver ismeretek gyakorlati alkalmazása
• B kategóriás jogosítvány
• jó kommunikációs készség
• terhelhetőség, képesség csapatban történő munkavégzésre
• büntetlen előélet

A munkavégzés helye: Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság (7100 Szekszárd, Mészáros L. u. 19-21.)

A munkaidő rendje: hivatali (hétfőtől csütörtökig: 07:30-16:00, pénteken: 07:30-13:30 óráig)

 
Jelentkezni részletes szakmai önéletrajzzal – személyes adatok (név, születési hely, idő, anyja neve), elérhetőség, a jelenlegi, illetve korábbi munkahelyek, munkakörök megjelölésével – és a végzettségről szóló bizonyítvány másolatával a matyasr@tolna.police.hu e-mailcímen lehetséges.

A jelentkezés határideje: 2024. október 14.

A munkakörre vonatkozó felvilágosítást munkaidőben Mátyás Roland (informatikai osztályvezető-helyettes) ad (Tel: +3620/252-9933)